Τα βιολογικά αντέχουν στην κρίση, έστω και με μικρές απώλειες. Οι Ελληνες συνεχίζουν να τα εμπιστεύονται. Μάλιστα, σύμφωνα με εκτιμήσεις ειδικών, αν και το 2009 μειώθηκε η δαπάνη για βιολογικά τρόφιμα κατ΄ άτομο στη χώρα μας, αυξήθηκε ο αριθμός των καταναλωτών που τα επιλέγουν. Ετσι, σύμφωνα με στοιχεία που είχαν παρουσιαστεί στο τελευταίο Εcofestival, οι πωλήσεις των βιολογικών αυξήθηκαν το 2009 κατά 6% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Ωστόσο ο ρυθμός αύξησης των πωλήσεων «φρέναρε» καθώς τα τελευταία χρόνια το ποσοστό αυτό άγγιζε το 30%. Κυριότερο «κανάλι» πώλησης βιολογικών προϊόντων αποτελούν οι αλυσίδες σουπερμάρκετ, οι οποίες έχουν δημιουργήσει «βιολογικές γωνιές».
ΠΗΓΗ - ΤΟ ΒΗΜΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου