ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ - ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΗN ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΨΗΛΑ. ΕΠΙΣΤΗΜΗ - ΚΟΣΜΟΣ - ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ - ΤΕΧΝΟΛΟΓΙA -ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ. e-mail: gxal73@yahoo.gr
3.11.09
Καλπάζει η αμόλυβδη.
Τα καύσιμα έχουν πάρει και πάλι την ανιούσα με ιδιαίτερη... προθυμία, ακολουθώντας την τάση των τιμών του μαύρου χρυσού διεθνώς.
Οπως προκύπτει από τα στοιχεία του υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, ο μέσος όρος της λιανικής τιμής πώλησης της αμόλυβδης 95 οκτανίων αυξήθηκε κατά 1,31%.
Με βάση δειγματοληψία με καταγραφή τιμών σε 2.300 περίπου πρατήρια σε όλη την Ελλάδα την Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2009, η λιανική τιμή της αμόλυβδης διαμορφώθηκε στα 1,082 ευρώ ανά λίτρο, σημειώνοντας άνοδο 1,31% σε σχέση με το μέσο όρο της προηγούμενης Παρασκευής που ήταν 1,068 ευρώ ανά λίτρο.
Σε σχέση με το μέσο όρο των 4 τελευταίων εβδομάδων, στις τιμές λιανικής πώλησης της αμόλυβδης βενζίνης (95 οκτανίων 10 ppm) σημειώθηκε άνοδος 0,035 ευρώ ανά λίτρο, ή ποσοστό 3,32%.
Υπέρ της απόσυρσης της... απόσυρσης η ΓΣΕΒΕΕ
Θετική χαρακτηρίζει η Γενική Συνομοσπονδία Επαγγελματιών Βιοτεχνών Εμπόρων Ελλάδας (ΓΣΕΒΕΕ) την απόφαση για κατάργηση του μέτρου της απόσυρσης.
Όπως επισημαίνει σε ανακοίνωση της,σε μια περίοδο οικονομικής κρίσης, δημοσιονομικού εκτροχιασμού, δραματικής υποχώρησης της ελληνικής παραγωγικής βάσης και επικίνδυνης πτώσης της ανταγωνιστικότητας της ελληνικής οικονομίας, μέτρα όπως αυτό της απόσυρσης των αυτοκίνητων είναι περιττά και άστοχα. Στην ουσία εξυπηρετούν την τόνωση της παραγωγής (βιομηχανία αυτοκίνητου) επιχειρήσεων εκτός Ελλάδος, ενισχύοντας την ανταγωνιστικότητα τους σε βάρος της ελληνικής οικονομίας.
«Με το μέτρο της απόσυρσης χρεώνονταν νοικοκυριά και "αιχμαλωτίζονταν" εισοδήματα τα οποία διαφορετικά θα διατίθεντο στην ευρύτερη αγορά. Αυτό το αμφιβόλου αποτελεσματικότητας μέτρο δεν εξυπηρετούσε, σύμφωνα και με έρευνες, ούτε τις περιβαλλοντικές του διαστάσεις» τόνιζει η ΓΣΕΒΕΕ και προσθέτει: «Οι όποιοι διαθέσιμοι πόροι της Ελληνικής οικονομίας πρέπει να κατευθυνθούν προς την αναβάθμιση και την αφύπνιση της Ελληνικής παραγωγής, των προϊόντων και των υπηρεσιών αλλιώς η χώρα δεν έχει μέλλον.
Καμία, άλλωστε, μεταπρατική Κοινωνία και Οικονομία δεν έχει μέλλον και δυστυχώς, τα τελευταία δέκα χρόνια όλες οι κυβερνητικές πολιτικές αυτό το Μοντέλο Ανάπτυξης ενθάρρυναν. Το μέτρο της απόσυρσης είχε κατακριθεί τόσο από την ΓΣΕΒΕΕ όσο και από ευρύτερους επαγγελματικούς κλάδους και η κατάργηση του κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση».
ΠΗΓΗ - ethnos.gr
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου